Friday, February 6, 2015

ЭНЭ ЦАГИЙН ИЧИГ, ИЧИГ

Аяа бас, улсаа засахаа балчируудаасаа асуудаг Ерөнхий сайд ичиг
Аяа бас, үгээр илбэдэгч, үнэхээр хошгоруулагч Ерөнхийлөгч ичиг
Аяа бас, түүхээ баллуурдаж, төрөөрөө наадагч Намууд ичиг
Аяа бас, засгийг засдаггүй, компаниа засдаг Сайд ичиг
 Аяа бас, түмнээ хуурч, бэлэн амлагч Эрхэм гишүүд ичиг
Аяа бас, үр хойчисгүй мэт эх нутгаа худалдагч Түшээд ичиг
Аяа бас, нам нам хэмээгч туйлшран Хийрхэгч ичиг
 Аяа бас, гайг нь үүрэхгүй байж гадныхны Гарын үзүүр бологч ичиг
Аяа бас, ардаа шулж, авдраа дүүргэгч Олигарх ичиг
Аяа бас, миний дарга, манай дарга хэмээн "Б" долоогч нар ичиг
 Аяа бас, миний хүн, манай хүн хэмээн "Б"-ээ долоолгогч ч ичиг
Аяа бас, эх орноо муулж, энэ тэрүүгээр Доншуучлагч ичиг
Аяа бас, алт долларт сэтгэл ханагч Авилгач нар ичиг
Аяа бас, би би хэмээн шүлсээ үсчүүлэгч популист ичиг
Аяа бас, эдээр баярхагч, толгой хоосон шинэ цагийн баячууд ичиг
Аяа бас, бусдыг бус өөрийгөө л сонсогч ардчилагч ичиг
Аяа бас, буяныг бус ашгийг хичээгч лам хуврагууд ичиг
Аяа бас, хувиа бодон цөмцийн суугч хулчгар сэхээтнүүд ичиг
Аяа бас, үнэнийг бус алдрыг горилогч эрдэмтэд ичиг
Аяа бас, номыг бус ов залийг сурагч оюутнууд ичиг
 Аяа бас, эрээ муулж, энгэрээ дэлгэгч эхнэрүүд ичиг
 Аяа бас, тэлээгээ тасартал таргалсан идэр залуус ичиг
 Аяа бас, тэнхээгээ тасартал горьдох, хөөрхий ард олон ч ичиг...
Аяа бас, энэ гэмүүд надад буй бол олны дундаас би ганцаар ичиг
Аяа бас, хэрэв бусад их багад буй бол хэн боловч тэр ичиг, ичиг...

Ноён Хутагт Данзанравжаа хэрвээ энэ цагт ирсэнсэн бол ийн шүлэглэх байсан болов уу хэмээн мунхаглан, олны дэмэнд эвлүүлсэн Б.Номинчимэд

No comments: