Thursday, May 5, 2016

4 САРЫН НЭГЭНД ЮУ Ч БАЙЖ БОЛНО ШҮҮ ДЭЭ...

Би нэлээдгүй шооч хүн. Наргиа наадамд дуртай, хүнийг шоглож, хошигнохдоо дутахгүй. Заримдаа тоглоом маань хэтрэх талдаа, мэдсээр байж өөрийн мэдэлгүй хүнээр тоглоод, явуулчихгээд байх. Хэтрээд буруудна. Одоо ч заримдаа нүүрхуудсан дээр явуулж, тоглочих гээд байх, зарим нь үнэмшээд буруугаар ойлгочих вий... Сэрэмжтэй байгаарай.
.
Нэг удаа 4 сарын нэгний өглөө ажил руугаа орж явтал манай нэг сурвалжлагч ах зөрж таардаг юм. Гэнэтхэн тоглоом хиймээр санагдаад,
- Хүүе та хаачих нь вэ? Ордны зүүн талд Пума зоогийн газарт ХМ байгууллагуудын удирдлагуудын хүлээн авалт болж байгаа. Би очиж амжихгүй нь. Та миний өмнөөс оччих. Нэр хэлээд орчихоорой. Нэг мэдээ биччихээрэй. Бэлэг өгвөл та аваарай гэв.
Ах хүү ч зангиагаа засчихаад, баяртай нь аргагүй мишилзэн гарч одлоо.
Ажилдаа ороод өнөөхөө мартчихаж, хоёр цаг гаруйн дараа утас дугарч байна. Автал нөгөө ах хүү,
-Дарга аа, та Пума зоогийн газарт гэсэн үү? гэж байна. Юу ч ойлгоогүй би,
-Юун Пума вэ?
-Та яагаав, хүлээн авалт энэ тэр гээд? Би хоёр цаг орчим хүлээлээ. Ямар ч арга хэмжээ болохгүй гэж байна.
-Ааан, тэр чинь Пумад биш Сумод...
-Сумо ресторан гэж хаана байдаг юм
-Аан, нөгөө юу л даа. Офицеруудын ордонд.
-Өө, та чинь Пумод л гэх шиг болсон доо.
-Сумо л гэсэн дээ.
-Ингэхэд Сумо гэдэг ресторан ер нь байдаг юм уу?
-4 сарын нэгэнд бол байж болно шүү дээ...
-Диид, дийд... утас тас..
Орой нь ахад шилэн хүзүүгээ мушгиулаад алуулах шахаж билээ.
Б.Наминчимэд /Сэргээсэн нэрээ бичиж дасах дадлага хийж байгаа нь/

No comments: